четверг, 30 января 2014 г.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання, які мають критерії пов’язані з цілями; обмежити кількість критеріїв до необхідних; самому створити продукт, який мають виконати учні; написати дескриптори та критерії простою, зрозумілою для учнів, мовою; продумувати порядок критеріїв; залучати учнів до процесу оцінювання; оцінювання учнів має відбуватися постійно протягом проекту.

2 комментария:

  1. Молодець, Юліє, чітко визначила роль оцінювання при роботі над проектами, відмітила роль самооцінювання. Дякую.

    ОтветитьУдалить