четверг, 30 января 2014 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - задоволення навчальних потреб учнів потребує  відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. Для підтримки навчальної діяльності учнів, що мають проблеми у навчанні можна використати: додатковий час для виконання окремих завдань; змінені та уточнені цілі навчання; об’єднання в групи за особливими критеріями; терміни на виконання завдань,  адаптовані до потреб учнів.

5 комментариев:

  1. Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст; процес; результати; навчальне середовище.

    ОтветитьУдалить
  2. Я підтримую думку Юлії Миколаївни, що задоволення навчальних потреб учнів дійсно потребує відповідного спонукання та заохочення

    ОтветитьУдалить
  3. Учитель робить цікаві висновки.Дійсно, диференційоване навчання дає можливість допомогти учням, котрі мають проблеми у навчанні.

    ОтветитьУдалить
  4. Я підтримую вашу думку стосовно деференційованого навчання.

    ОтветитьУдалить
  5. За допомогою диференційованого навчання можна допомогти учням у рішенні проблем з навчанням.

    ОтветитьУдалить