Модуль 9. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - задоволення навчальних потреб учнів потребує відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. Для підтримки навчальної діяльності учнів, що мають проблеми у навчанні можна використати: додатковий час для виконання окремих завдань; змінені та уточнені цілі навчання; об’єднання в групи за особливими критеріями; терміни на виконання завдань, адаптовані до потреб учнів.
Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст; процес; результати; навчальне середовище.
ОтветитьУдалитьЯ підтримую думку Юлії Миколаївни, що задоволення навчальних потреб учнів дійсно потребує відповідного спонукання та заохочення
ОтветитьУдалитьУчитель робить цікаві висновки.Дійсно, диференційоване навчання дає можливість допомогти учням, котрі мають проблеми у навчанні.
ОтветитьУдалитьЯ підтримую вашу думку стосовно деференційованого навчання.
ОтветитьУдалитьЗа допомогою диференційованого навчання можна допомогти учням у рішенні проблем з навчанням.
ОтветитьУдалить